مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه:
مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: دو کاروان از حجاج کرمانشاهی ٢۶ خرداد ماه و یک کاروان دیگر ٢ تیر ماه عازم عربستان هستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 13 June 2022

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال زائرین حج تمتع از استان کرمانشاه ۳۳۵ نفر هستند که شامل یک کاروان اهل تشیع و دو کاروان اهل تسنن است.

وی افزود: دو کاروان که مشمول یک کاروان تشیع و یک کاروان اهل تسنن است ۲۶ خرداد و یک کاروان اهل تسنن هم ۲ تیر ماه به حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه اضافه کرد: اعزام از فرودگاه امام (ره) تهران انجام و ۴۸ ساعت قبل بار حجاج به پلیس فرودگاه تحویل داده می‌شود و حجاج هم یک روز قبل به صورت دسته جمعی و با اتوبوس به سمت فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: از استان کرمانشاه یک کاروان ۱۳۵ نفره و یک کاروان ۸۵ نفره اهل سنت و یک کاروان ۱۱۵ نفره شیعه عازم عربستان هستند.

وی با بیان اینکه امسال کاروان‌های کرمانشاه مدینه بعد هستند، اضافه کرد: امسال به هر زائر ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی تعلق گرفته که از شعبه ارزی بانک ملی قابل دریافت است.

کریمی خو با اشاره به انجام تست PCR برای زائرین حج تمتع، تاکید کرد: امسال هم عربستان واکسن فلج اطفال را برای زائرین اضافه کرد که هماهنگی‌های لازم انجام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار