رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: توسعه فضاهای ورزشی از جمله سالن های رزمی در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 03 October 2015
رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: توسعه فضاهای ورزشی از جمله سالن های رزمی در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار دارد.

سالار احمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از تجهیز خانه بوکس شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: این مکان هم اکنون مجهز و آماده استفاده برای ورزشکاران است.

وی با اعلام امکان استفاده رایگان از سالن بوکس شهرداری برای عموم علاقه مندان افرود: توسعه سالن‌های رزمی در دستور کار شهرداری است و بر این اساس سالن بوکس مجهز به رینگ استاندارد در کرمانشاه افتتاح شده است.

احمد زاده در ادامه تاکید کرد: استفاده از تمام سالن‌های ورزشی شهرداری‌های کرمانشاه برای ورزشکاران رایگان است و شهرداری خود حق الزحمه مربیان را پرداخت می ‌کند.

وی برگزاری ورزش صبحگاهی مناطق 8گانه کرمانشاه با حضور مربیان توانمند و توسعه فضاهای ورزشی را از برنامه‌های در دست اقدام شهرداری عنوان کرد و گفت: به زودی عملیات احداث سوله ورزشی بزرگراه غربی کرمانشاه نیز از سر گرفته می‌شود.

احمد زاده تکمیل سوله های بحران 5منطقه کرمانشاه را از مهمترین برنامه‌های شهرداری عنوان و بیان کرد: توسعه ورزش همگانی با محوریت برگزاری جشنواره‌های بومی محلی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار