نماینده مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران جذب اعتبار از وزارتخانه ها را در اولویت قرار دهند، گفت: دولت سیزدهم با عدالت محوری و روحیه جهادی برای پیشرفت و توسعه نظام تلاش می کند.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 02 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اکبر بسطامی در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: دولت سیزدهم با عدالت محوری و روحیه جهادی پا به عرصه خدمت گذاشته و با نگاه اصولی و مدیریتی به مسائل و مشکلات کشور توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: باید در بحث بودجه به استان‌های محروم توجه بیشتری شود و مسوولان واقعیت‌های ملموس مناطق کمتر توسعه یافته را ببینند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نظام بودجه ریزی کشور یادآور شد: نظام بودجه ریزی کشور بیمار و متکی بر عدالت نیست.

بسطامی اضافه کرد: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری و اصلاح ساختار بودجه، متاسفانه امروز ایلام در صدر استان‌های توسعه نیافته در کشور قرار دارد.

وی، قدرت چانه زنی مدیران در جذب اعتبارات را با توجه به روند بودجه ریزی در کشور بسیار اثرگذار خواند و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با پشتوانه استاندار و مجمع نمایندگان استان، جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را در اولویت کاری دستگاه خود قرار دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتبارات گلوبال بودجه نیز به ضرر مناطق محروم است، چراکه این اعتبارات نیز براساس قدرت چانه زنی توزیع و استان‌های کوچک به طور معمول کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

بسطامی گفت: امیدواریم به کمک مجموعه مدیریتی استان و دیگر مسوولان بتوانیم دوران گذر برای ایلام از فقر به سمت توسعه متوازن ایجاد کنیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار