سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش‌سوزی گسترده انبار علوفه مرزیجران اراک مهار و از سرایت آن به نقاط دیگر آن جلوگیری به عمل آمد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 11 July 2022

 

به گزارش تابناك مرکزی، محسن فضلی افزود: روز گذشته گزارش آتش سوزی در یک انبار علوفه در روستای مرزیجران به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک آتش نشانان ایستگاه های شماره ۴ و ۱۱ را به ترتیب از کوی میدان فراهان و کوی الغدیر به محل حادثه اعزام کرد.
وی یادآورشد: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد در حیاط یک منزل مسکونی در روستای مرزیجران مقدار زیادی علوفه دپو شده بود که به علت نامعلوم طعمه حریق شده بود و هر لحظه امکان سرایت شعله‌های سرکش آتش به داخل منزل می رفت. 
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه، خود را به تجهیزات حفاظت فردی مجهز کرده و با تقسیم شدن به چند گروه، با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی، مشغول مهار و خاموش سازی آتش شدند.
فضلی تاکید کرد: این حادثه خسارت‌های مالی زیادی در پی داشت و مهار این آتش گسترده ۲ ساعت به طول انجامید و خوشبختانه حادثه جانی در پی نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار