شهردار سرپل‌ذهاب از استعفای خود به دلیل استیضاح متعدد و پاسخگویی به بیش از ۱۷۸ مورد سوال اعضای شورای اسلامی شهر در مدت هشت ماه تصدی در این پست خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 20 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مراد باباخانی» افزود: یک مدیر اجرایی برای موفقیت در اقدامات مدیریتی باید تمرکز داشته و از حمایت کافی برخوردار باشد، من باوجود تمام استیضاح‌های صورت گرفته از خدمت به مردم غفلت نکرده و اقدام‌های خوبی را در مجموعه شهرداری انجام دادیم.

وی اظهار داشت: از مجموع ۵۶۰ میلیارد بدهی شهرداری از سنوات گذشته، ۴۶۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده و حقوق و مزایای پرسنل و کارکنان شهرداری نیز پرداخت شده است.

شهردار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: برای تصدی پست شهرداری به جایی وابسته نبوده و به کسی متوسل نشدم و بنده با وعده همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر این مسوولیت را قبول کردم که این همراهی حاصل نشد.

باباخانی ادامه داد: براساس اعتقادات شخصی هیچوقت حاضر به ترجیح دادن منافع شخصی بر منافع عمومی و ملی نشده و همواره متعهد به خدمت به مردم بوده ام و هیچ تعهدی برای تحقق منافع شخصی کسی نداشتم.

وی اضافه کرد: باشرایط موجود و وجود چالش‌ها و مشکلات بسیار در شهرداری عرصه خدمتگزاری در منصب شهرداری برای اینجانب مقدور نبوده و پس از مشورت با بزرگان شهرستان در هفته گذشته تصمیم به استعفا از مسئولیت خود نمودم.

رییس شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب نیز از اعلام موافقت اعضا با استعفای شهردار سرپل ذهاب خبر داد و گفت: پس از اعلام نظر هیات شورای تطبیق، سرپرست جدید شهردار معرفی خواهد شد.

«علی مرادیان» روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراد باباخانی شهردار سرپل ذهاب درخواست استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرده و این استعفا از طرف اعضای شورای اسلامی شهر با پنج رای موافق پذیرفته شد.

وی تصریح کرد: شهردار شهر سرپل ذهاب یکسال سابقه شهردار شهر داشته و پس از این تا اعلام نظر هیات شورای تطبیق، سرپرست شهردار معرفی خواهد شد.

«مراد باباخانی» از آذرماه سال ۱۴۰۰ به عنوان شهردار سرپل‌ذهاب مشغول بکار بود.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار