بررسی روند بازسازی مناطق رانشی خرشک و سندس رودبار
کد خبر: ۱۰۵۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ 20 July 2022

استاندار گیلان در بازدید از روستاهای خرشک و سندس بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار بر تسریع در بهبود زیرساخت‌ها و رفع نگرانی مردم این منطقه تأکید کرد.

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار گیلان در حاشیه بازدید از روستاهای خرشک و سندس بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار گفتاز خرداد ماه پارسال که در روستای خرشک رانش اتفاق افتاد، کارهایی انجام شد که ناکافی است.

دکتر اسدالله عباسی افزودبرای بررسی روند بهبود زیرساخت ها در منطقه حضور یافتم و تاکید کردم در سریع ترین زمان ممکن زیرساخت‌های آب، برق و گاز فراهم شود و در خصوص آزادسازی و تهاتر زمین با کشاورزان نیز کارها هرچه سریعتر انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی این طرح عملیاتی و اجرا شود و شورا و دهیاری با مسئولان شهرستان و عوامل اجرایی همکاری کنند تا کارها سرعت گیرد و نگرانی مردم برطرف شود.

استاندار همچنین برای بازدید میدانی مشکلات ایجاد شده از رانش جاده روستای سندس رودبار در مسیر ارتباطی توتکابن به بره سر و سیاهکل به این منطقه رفت و ضمن دیدار با مردم این روستا، به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولان دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار