رئیس امور عشایر کشور گفت: در قالب مصوبه سفر هیات دولت در مجموع ۲۷۰ میلیارد تومان به بخش عشایر استان مرکزی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 22 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،عباس پاپی زاده در بازدید از روستای شیرعلی بیگ لو دربخش مرکزی زرندیه افزود:تامین آب شرب قطعه۴ و قطعه۳ بخش مرکزی زرندیه از جمله عشایر بود که برای رفع آن ۳میلیارد تومان تامین اعتبارشد.
رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: با توجه به جایگاه ویژه عشایر در عرصه تولیدات دامی، توجه به این قشر همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری است.
پاپی‌زاده افزود: با پیگیری وزارت جهاد کشاورزی و عنایت ویژه دولت به عشایر، بودجه مطلوبی در این زمینه تخصیص یافت که گامی موثر در حمایت از تولید محسوب می‌شود.
پاپی زاده گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبار مصوب در حوزه راه، ۸۰ میلیارد تومان در زمینه آبرسانی پایدار صرف خواهد شد در حالی که بهبود وضعیت سکونت‌گاه‌های عشایری نیز یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.
وی افزود: افزایش سهم عشایر در صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در دستور کار قرار دارد که در این زمینه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مدنظر است.
رئیس امور عشایر کشور تاکید کرد: به منظور افزایش بهره‌وری و ارتقاء بخش آموزش و ترویج عشایر نیز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار