یوسف نوری، نماینده تام الاختیار رییس جمهور در جریان سی اُمین سفر استانی دولت سیزدهم به استان همدان از میز ارتباطات وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 28 July 2022

 نماینده تام الاختیار رییس جمهور در جریان سی اُمین سفر استانی دولت سیزدهم به استان همدان از میز ارتباطات وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بازدید کرد.

به گزارش تابناک همدان، یوسف نوری که با جدیت و تلاش همکاران این اداره کل و شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت متبوع ایجاد شده بود بازدید نمود.

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید به درخواست تعدادی از مراجعان رسیدگی و باتوجه به نوع درخواست آنها دستوراتی را نیز صادر نمود.

 

شایان ذکر است در جریان سفر رییس جمهور به استان همدان، وزارت اقتصاد با همکاری واحدهای استانی دستگاههای تابعه و اهتمام مرکز بازرسی و دفتر امور استانها ۳۱ میز برقرار و به حدود ۳هزار  مورد درخواست مردمی به صورت ملاقات چهره به چهره رسیدگی کرد.

 

بازدید وزیر آموزش و پرورش از میز خدمت وزارت اقتصاد در همدانبازدید وزیر آموزش و پرورش از میز خدمت وزارت اقتصاد در همدانبازدید وزیر آموزش و پرورش از میز خدمت وزارت اقتصاد در همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار