شهردار اراک، از بکارگیری کلیه تجهیزات و امکانات مدیریت شهری و آماده باش ایستگاه های آتش نشانی برای رفع هرگونه آب گرفتگی در سطح شهر در پی بارش شدید باران عصر امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 29 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علیرضا کریمی در این باره گفت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش های رگباری در شهر اراک و احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلاب از عصر امروز، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هر گونه آب گرفتگی در سطح شهر بصورت آماده باش درآمده است.
وی تاکید کرد: نیروی های آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ایستگاه‌ ها و پایگاه‌ های آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده‌باش کامل می باشند.
شهردار اراک افزود: همچنین کلیه ماشین آلات، تجهیزات و نیروهای خدمات شهری شهرداری برای رفع هرگونه آب گرفتگی و سایر حوادث احتمالی در سطح شهر، به حالت آماده باش در آمده است.
دکتر کریمی گفت: از شهروندان تقاضا می شود در صورت تداوم بارندگی ها از تردد غیر ضروری در سطح شهر به ویژه حاشیه رودخانه خودداری کرده و چنانچه با مشکل تجمع آب در منازل و معابر رو به رو شدند به ترتیب با دو شماره ۱۲۵ و ۱۳۷ تماس حاصل نمایند تا همکاران ما در اسرع وقت موارد را مرتفع کنند.
لازم به ذکر است شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت عادی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار