طی مراسمی با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از زحمات احسان بهرامی نژاد معاون سابق سیاسی تجلیل به عمل آمد و مهدی قهرمانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 20 August 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از فرمانداری ری، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری روز شنبه طی مراسمی از زحمات احسان بهرامی نژاد تجلیل و مهدی قهرمانی را با حکم استاندار تهران به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی کرد.

شایان ذکر است مهدی قهرمانی پیش از این به عنوان مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی، بخشدار بالا طالقان استان البرز و رئیس اداره تشکل های صنعتی اداره سیاسی وزارت کشور فعالیت کرده است.

حمید زمانی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای احسان بهرامی نژاد، مهدی قهرمانی را از نیروهای جوان و جهادی برشمرد و اظهار داشت: توفیق خدمت به زائرین و مجاوران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از عنایت ویژه خداوند است که شامل حال خدمتگزاران شهرستان ری می‌شود و باید از این فرصت برای تحول، عدالت خواهی و خدمت به مردم استفاده کرد.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب تهران یکی از فرمانداری های ویژه استان تهران با ۵ بخش واقع است و شهر ری منطقه ۲۰ شهرداری تهران به حساب می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار