مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در بین نمازگزاران این شرکت به بیان شرایط فعلی و بحران آب در شهر همدان پرداخت و گفت:صرفه جویی حداکثری در مصرف آب یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ 20 August 2022

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در بین نمازگزاران  این شرکت به بیان شرایط فعلی و بحران آب در شهر همدان پرداخت و گفت:صرفه جویی حداکثری در مصرف آب یک وظیفه همگانی است.

 

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت گاز، محمد صادق محبی نظر اظهار داشت:  دو سال پیاپی شاهد خشکسالی بی سابقه در دهه های اخیر در سطح استان بوده ایم و سال جاری نسبت به سال قبل ۱۰ درصد کمتر شاهد نزولات جوی بوده است و استان حتی از بارش های اخیر که در اکثر استانها شاهد بروز سیلاب بودیم، بی بهره بوده و زیر چهاردهم میلی متر بارش اندک را تجربه نموده است.

وی افزود: پروژه انتقال آب سد تالوار به همدان با قدرت و شدت خوبی در حال اجرا می باشد و همه مسئولین، نمایندگان مردم، امام جمعه محترم و در رأس امور استاندار مردمی پیگیر روند لحظه به لحظه پروژه می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: در شرایط فعلی علاوه بر رعایت الگوی مصرف آب، تاکید بر صرفه جویی حداکثری در مصرف آب است و اطلاع رسانی در این زمینه به مصداق جهاد تبیین، بر همه آحاد جامعه تکلیف شرعی است.

وی در ادامه گفت: در شرایط موجود ایجاد ناامیدی در مردم و ترویج نارضایتی امری مذموم و ناپسند است و ان شاالله با همت جهادی و کار شبانه روزی سعی در حل مشکل داریم. در این خصوص شرکت گاز استان همدان تمام امکانات و تجهیزات خود را برای اجرا و نظارت این پروژه به میدان آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار