رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مازندران در عصر امروز، گفت: برگزیدگان تئاتر مازندران به جشنواره سراسری فجر راه خواهند یافت.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 05 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  قدرت‌الله یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در بابلسر، با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مازندران که با حضور 6 گروه از هنرمندان تئاتر استان در بابلسر در حال پیگیری است، اظهار داشت: تئاتر, صحنه ای ماندگار جهت بیان و رفع مشکلات و معضلات اجتماعی است.
وی افزود: تئاتر به معنای بیان دغدغه‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات جامعه از طریق حضور جمعی استعدادهای خلاق، توانمند، برون‌گرا، نو اندیش، ساده زیست و معنوی گرای هنرمند در عرصه فرهنگ و هنر جامعه است.
رئیس اداره هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تصریح کرد: صلح، صفا و دوستی از جمله پیام‌های مهم و ارزشمند تئاتر به شمار می‌آید که نمود واقعی این پیام را می‌توان در نمایش‌های بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مازندران که در سالن‌های فرهنگی و هنری امام خمینی(ره)، مجتمع شهید باهنر و اجرای میلاد (بلک باکس) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر در حال اجرا است, مشاهده کرد.
یوسفی، به حضور اساتید مجرب و پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر کشور جهت بازدید از نحوه اجرای خلاقیت‌های هنری تئاتر مازندران در بابلسر اشاره کرد و افزود: نفرات برتر این جشنواره با داوری آقایان فردوس حاجیان، مهدی هاشمی و نادر برهانی مرند، 3 پیشکسوت با تجربه و صاحب سبک سینما و تئاتر کشور انتخاب و معرفی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های اول و دوم برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مازندران به جشنواره سراسری فجر راه پیدا می‌کنند.
رئیس اداره هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بیان داشت: از زمان افتتاح این جشنواره در بابلسر تاکنون 8 نمایش اجرا و مورد نقد و بررسی هنرمندان، داوران و علاقه‌مندان به عرصه سینما و تئاتر کشور قرار گرفته است.
یوسفی، تصریح کرد: مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مازندران با معرفی و تجلیل از گروه‌های برتر رأس ساعت 6 عصر دوشنبه سیزدهم مهرماه (امروز) در سالن آمفی تئاتر امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار