در نشست اطلاع رسانی استان مرکزی نحوه‌ی اطلاع رسانی برنامه‌های دستگاه‌ها در هفته دولت بررسی و ارزیابی شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ 04 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سینا دلشادی دبیرشورای اطلاع رسانی استان مرکزی گفت: در این نشست مقرر شد رسانه ها، روابط عمومی هاو همه کسانی که وظیفه انعکاس عملکرد دستگاه‌ها را دارند موظف شدند با استفاده از ابزار هنر با رویکرد‌های جدید و خلاقانه به انتشار اخبار و گزارش‌های متنوع با مخاطب شناسی و مخاطب سنجی لازم اقدام کنند.
وی افزود: همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله روحانیون و ائمه جمعه، رسانه ها، روابط عمومی‌ها در مقاطع و زمان‌های مختلف که نیاز است اطلاعاتی را به سمع و نظرمخاطبین برسانیم و از این ظرفیت ارزشمند نیز استفاده شود.
او گفت: در شورای اطلاع رسانی ما وظیفه نظارت برگردش اطلاعات و در واقع رفتار‌های حرفه‌ای و اخلاقی رسانه‌ها را داریم و فعالیت آن‌ها را رصد می‌کنیم و در مواقع مختلف بتوانیم با دعوت از رسانه‌هایی که فعالیت می‌کنند در خدمت آن‌ها باشیم و نسبت به اخبار و گزارش‌هایی که منتشر می‌کنند توضیحاتی داده شود و استدلال‌های خود را عرضه کنند و بتوانیم با تعامل رسانه‌های مختلف در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی کوشا باشیم.
نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس اقدامات و دستاورد‌های دولت گفت: اخبار و اطلاعات در راستای امیدآفرینی و آگاهی بخشی از وظایف اصلی شورای اطلاع رسانی است و ما بدنبال پُررنگ کردن دستاورد‌ها دولت هستیم که در این راسستا نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برکسی پوشیده نیست.
او ترمیم رابطه دولت با مردم را بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم در یک سال اخیر عنوان کرد.
در این نشست نمایندگان دستگاه‌های حاضر در جلسه و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و در خصوص نقاط صعف و قوت خود بحث و تبادل نظر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار