رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ؛
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا بیان داشت : محدودیت های ترافیکی برای تردد خودروهای سنگین در مرزهای چهارگانه در حال اعمال است.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 06 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید کمال هادیانفر گفت :  از فردا محدودیت های ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین در محور ایلام - مهران اعمال و در سایر مرزهای خسروی، چزابه و شلمچه نیز مشمول محدودیت های ترافیکی می شوند.

وی افزود: در مسیر خرمشهر - اهواز به علت پهنای کم جاده و نبود جداکننده تردد ماشین های سنگین ممنوع است و در استان ایلام کامیون و تریلی حامل تجهیزات ایستگاه های صلواتی از سه راهی حمیل به سمت مرز سومار حرکت کنند و وسایل نقلیه سنگین کرمانشاه نیز از پایانه تجاری پرویزخان تردد کنند.

هادیانفر ادامه داد : بر  اساس آمار پلیس راهور تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد توسط سامانه های ترددشمار در محورهای اربعینی کشور ثبت شده است.

وی مطرح کرد: ۹۴ درصد زائران مرزهای زمینی را برای تردد خود انتخاب کرده اند و تا دیروز ۵۵ درصد مجموع زائران از مرز مهران به عنوان اصلی ترین و مهمترین مرز تردد کرده اند.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا  گفت :  این میزان تردد افزایش محسوسی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ نشان می دهد و در طی ۴۸ ساعت گذشته نیز میزان ترددها ۳۱ درصد افزایش یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار