رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:از تمام ظرفیت‌ها برای مسدود کردن گلوگاه های فساد استفاده می‌شود چراکه تحقق این مهم از برنامه اولویت‌دار این نهاد نظارتی است.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 07 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، ذبیح‌الله خدائیان در جریان بازدید از واحد تولیدی واگن پارس مپنا اراک، افزود: سازمان بازرسی کل کشور عهده دار حسن جریان امور است و در این راستا تلاش شده، انجام بازرسی‌ها در مرکز و هم در استان‌ها بر اساس مسئله محوری باشد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام شده، گلوگاه‌های مهم شناسایی و مقرر شده با تعامل و همکاری دولت و با دستور رییس جمهور و قوه قضاییه در یک اقدام جهادی گلوگاه‌ها را شناسایی و به دولت کمک کنیم و دولت هم در رفع این گلوگاه‌ها اقدام کند.
خدائیان یادآورشد: سال‌های متمادی رهبر معظم انقلاب سال‌ها را با عنوان های اقتصادی نامگذاری می‌کنند که نشان از دغدغه‌مندی معظم له در مسائل اقتصادی کشور دارد و همه ظرفیت‌ها برای تحقق خواسته‌های رهبری بسیج شوند.
وی ادامه داد: سال جاری با عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و در قوه قضاییه ستادهای اقتصاد مقاومتی در این راستا فعال شده و ستاد مرکزی حمایت از اقتصاد مقاومتی نیز در تمام دادگستری های استانها فعال هستند و با کمک فعالان اقتصادی نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام می کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: در این نهاد نظارتی یک اداره کل تحت عنوان دفتر حمایت از سرمایه گذاری فعال است که به صورت مداوم با فعالان اقتصادی در تماس است و صاحبان صنایعی که با مشکلات بانکی، مالیاتی، عوارض و سایر موارد همچون صدور مجوز مواجه هستند و در مسیرشان سنگ اندازی می شود، می توانند به این اداره کل مراجعه تا در جهت رفع مسائل و مشکلات آنها اقدام شود.
خدائیان گفت: برخی موارد سبب می شود که بازرسی خاصی در خصوص آن مورد تدوین و برای رفع مشکل آن متمرکز شویم، به ویژه مسائلی مانند عوارضی که تامین اجتماعی از شرکت‌های دانش بنیان دریافت می‌کند و یا تخفیفاتی که در قانون برای آنها دیده شده و به آن توجه نمی شود که خوشبختانه اقدامات مناسبی در این راستا در سال جاری انجام شد.
وی افزود: در سفرهای استانی از واحدهای تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته و به صورت موردی مسائل و مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار