مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تمام ظرفیت اقامتی در واحد‌های آموزشی و رفاهی در اختیار زائران قرار گرفته و روزانه نزدیک به ۵۰۰۰ نفر اسکان یافته اند.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 14 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به تشریح برخی خدمات این اداره کل در جهت خدمت به زائران اربعین حسینی پرداخت و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده است تا تمام مدارس مسیر تردد زائران اربعین برای رفاه حال آنان در اختیار قرار گیرد؛ چندین موکب در سراسر استان و در مسیر حرکت زائران استقرار یافته که عمده فعالیت این موکب ها در شهرستانهای هلیلان، دهلران، ملکشاهی، مهران، ایوان و ایلام بوده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت موکب های آموزش و پرورش که فرهنگیان و دانش آموزان در آنان مشغول خدمت رسانی هستند، ۲۵ دستگاه کولر و ۲۲ دستگاه آبسردکن در پایانه مرزی و دیگر اماکن شهر مهران نصب و راه اندازی شده تا زائران امام حسین (ع) بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود به در اختیار قرار دادن تمام ظرفیت اقامتی در واحد‌های آموزشی و رفاهی و اسکان نزدیک به ۵۰۰۰ نفر در روز اشاره داشت و افزود: تاکنون نزدیک به ۵۰ هزار نفر از خدمات آموزش و پرورش استان ایلام بهره مند شده اند.

وی یادآور شد: اقامت در مراکز آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش در سطح استان رایگان بوده است.

رییس قرارگاه اربعین آموزش و پرورش استان ایلام همچنین به پای کار آوردن تمام ظرفیت مدارس، سالن های ورزشی و حتی محیط های اداری آموزش و پرورش در شهرستان مهران برای پارک وسایل نقلیه زائران اشاره داشت و گفت: روزانه نزدیک به هزار خودرو در محوطه ی اماکن متعلق به آموزش و پرورش در شهرستان مهران پارک و استقرار داده می شود.

درویشی در پایان اظهار داشت: این خدمات علاوه بر همکاری با سایر دستگاههای اجرایی مستقر در شهر مهران و سراسر استان است که از امکانات و اماکن آموزش و پرورش برای خدمت رسانی به زائران اربعین استفاده کرده اند و ۲۳ واحد آموزشی را در اختیار متولیان خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی قرار داده‌اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار