مدیر کمیته امداد آبدانان:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبدانان گفت: برای هر یتیم در شهرستان آبدانان ۹ حامی وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 06 October 2015
به گزارش تابناک ایلام:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبدانان گفت: برای هر یتیم در شهرستان آبدانان ۹ حامی وجود دارد.

علی جاسمی گفت: تعداد ۲ هزار و ۸۴۰ خانوار در شهرستان آبدانان تحت حمایت این نهاد مقدس هستند که از این تعداد، ۳۳ درصد را سالمندان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، بیش از یازده میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به مستمری گیران این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام(ره) در قالب آموزش‌های خانواده، مشاوره و تأمین خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۸۱۲ مورد تأمین تحصیل دانش آموزان، ۴۷۰ نفر تأمین خدمات آموزشی دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمیته امام(ره)، ۸۳۸ مورد مشاوره برای افراد تحت حمایت این نهاد انجام شده و برای ۴۰۹ نفر نیز کارگاه‌های آموزش خانواده برگزار شده است.

برای هر یتیم، ۹ حامی وجود دارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبدانان با بیان اینکه برای هر یک از ایتام تحت حمایت این نهاد، ۹ نفر حامی وجود دارد، تصریح کرد: ۲۵۲ نفر از ایتام این شهرستان تحت حمایت این نهاد هستند که وجوهات نقدی و غیر نقدی دو هزار و ۲۳۵ حامی به ایتام این نهاد پرداخت می‌شود.

جاسمی بیان کرد: تعداد شش کانون دائم و موقت برای مقاطع مختلف سنی و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان این نهاد در نظر گرفته شده است که تا کنون و در نیمه نخست سال جاری، ۳۶۹ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات فرهنگی و تربیتی این کانون ها استفاده کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به آغاز به کار مجتمع شبانه روزی حضرت زینب(س) این نهاد برای سال تحصیلی جدید، گفت: هم اکنون تعداد ۵۵ دانش آموز دختر تحت حمایت این نهاد از امکانات رفاهی، آموزشی و خدماتی این خوابگاه استفاده می‌کنند./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار