مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی پس از بازدید میدانی از مناطق زلزله زده در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عمل آبفای استان و همکاران شرکت خوی با موضوع زلزله شهرستان خوی و ارزیابی میزان خسارت وارده به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی شرکت کرد .
کد خبر: ۱۰۷۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 08 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، لطیف خوش سیرت در ابتدای جلسه ضمن اظهار تاسف از حادثه زلزله پیش آمده آرزوی سلامتی برای مصدومین حادثه کرد .
خوش سیرت تصریح کرد : هدف از برگزاری این جلسه استماع گزارش اولیه و گزارش از وضعیت موجود تاسیسات و تجهیزات آبرسانی شهرستان و اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب خوی از لحظه وقوع زلزله می باشد است
در ادامه سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در سخنانی از حضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان تقدیر و این حضور را مایه دلگرمی همکاران شرکت دانست . وی افزود : از اولین ساعات رخ دادن حادثه دستورات لازم به اکیپهای ارزیابی جهت بازدید از تاسیسات صادر و پس از اخذ گزارش اولیه اطلاعات به رئیس و دبیر ستاد بحران شهرستان ارائه شد .
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت در گزارش خود از قطعی برق در ساعات اولیه زلزله خبر داد و افزود : بلافاصله با هماهنگی امور برق خوی مشکل موجود حل ولی منطقه مجید آباد در قطعی بود .توحید احمدی تصریح کرد : با توجه اینکه آب بخش عظیمی از شهر از این چاهها تامین می شود با راه اندازی دیزل ژنراتورها چاهها به کار افتاده و روند تولید آب پایدار شد . وی به بازدید از مخازن و چاهها و کلیه تاسیسات آبرسانی اشاره کرد و افزود : خسارت جدی به تاسیسات وارد نشده است .
در ادامه روسای ادارات تابعه به ارایه گزارش بخش مربوطه خود پرداختند .
خوش سیرت در پایان گفت : تیم ارزیابی خسارت به تاسیسات و تجهیزات شرکت را تشکیل و برآورد میزان خسارت وارد شده را برآورد نمائید و در تمام مدت این پروسه مستند سازی انجام گیرد . وی تصریح کرد : خوشبختانه در بررسیهای اولیه از تاسیسات و تجهیزات ، خطوط انتقال ، شبکه آبرسانی خسارت جدی وارده نشده و آب پایدار در شبکه جریان دارد .
مدیرعامل آبفای استان با تاکید بر بازدیدهای مکرر از تاسیسات و تجهیزات شرکت خاطرنشان کرد : به بازدید اولیه از تاسیسات و تجهیزات آبرسانی اکتفا نکنید شاید بعضی از مشکلات به مرور زمان خود را نشان دهد .
خوش سیرت تشکیل تیم نشت یابی برای نشت یابی خطوط انتقال و شبکه آبرسانی و همچنین مخازن را خواستار شد و افزود : از شهرهای معین و دیگر شهرهای استان برای کمک به نشت یابی نیرو به شهرستان خوی اعزام خواهد شد.
وی از ارسال 70 هزار بطری آب شرب 500 و 200 سی سی به شهرستان خوی جهت توزیع در بین زلزله زدگان خبر داد .
گفتنی است مدیرعامل شرکت آبفای استان از همکار این شرکت در که هنگام وقوع زلزله دچار سانحه شده بود عیادت کرد .

برچسب ها: ارومیه ، خوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار