استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه ملی اشتغال استان، از تشکیل اولین جلسه آن در روز دوشنبه ۱۸ مهرماه در نهاد ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزا به دولت ارائه می شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 10 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه استاندار کرمانشاه در این راستا اظهار کرد: در این جلسه ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزا به دولت پیشنهاد می‌شود که در صورت تصویب کامل آنها، ۷۰ هزار کرمانشاهی صاحب شغل خواهند شد و این میزان اعتبار پیشنهادی در قالب ۲ کتابچه تهیه و تدوین شده که در آن همه بخش‌ها دیده شده و حتما منجر به اقدام می‌شود.

 وی با اشاره به تشکیل قرارگاه ملی بیکاری در کرمانشاه مصوبه سفر رییس جمهور به استان افزود: استان کرمانشاه در نیم قرن گذشته از نظر اشتغال وضعیت مناسبی نداشت و از این رو نیاز به کاری جهادی در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال داریم و به همین دلیل این پیشنهاد را مطرح کردیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اولین جلسه قرارگاه ملی اشتغال با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه و وزیر کشور و وزرای وزارتخانه‌های مرتبط در نهاد ریاست جمهوری تشکیل می‌شود ادامه داد: براساس کار کارشناسی انجام شده در استانداری، نیاز‌های استان را احصا کردیم.

وی از ارائه بسته ۶ وجهی شامل تامین مالی طرح‌های در دست اجرا، خط اعتباری برای طرح‌های آتی، اجرای زیرساخت‌های اقتصادی، سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ، صدور مجوزها، طرح موانع و مشکلات و ارائه مشوق‌ها برای سرمایه گذاری در استان به رئیس جمهور خبر داد و گفت: شخص رئیس جمهور و هیات دولت، نگاه ویژه‌ای به استان کرمانشاه بخصوص موضوع رفع بیکاری و ایجاد اشتغال دارند.

امیری مقدم در ادامه تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه ملی اشتغال، فرصت استثنایی و طلایی برای استان فراهم شده که باید از آن در راستای ایجاد شغل برای جوانان نهایت استفاده را ببریم، یکی از دغدغه‌های ما در استان موضوع اشتغال است و خوشبختانه این موضوع دغدغه رئیس جمهور و هیات دولت نیز هست و معاون اجرایی رئیس جمهور مسئول پیگیری این موضوع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار