اردوی آموزشی بوت کمپ بازی‌سازی استان یزد با حضور 35 شرکت کننده در کارخانه نوآوری درخشان یزد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 10 October 2022

«احسان عابدی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این رابطه تصریح کرد: اردوی آموزشی بوت کمپ بازی سازی در استان یزد از 16 تا 21 مهرماه سال جاری به مدت پنج روز در محل کارخانه نوآوری درخشان یزد و به همت این اداره کل، زیر نظر اساتید مجرب و با حضور 35 شرکت کننده در حال برگزاری است.

وی اشاره کرد : در اردوی آموزشی (بوت کمپ) بازی‌سازی و رویداد دو روزه گیم جم که با حضور «مرتضی بصارت دار» و «سوشیانت جوشقانی» از مدرسان حوزه‌های طراحی، هنری و فنی در شهر یزد آغاز به کار کرده، دانش آموزانی حاضر هستند که تاکنون در هیچ دوره آموزش بازی‌سازی شرکت نکرده‌اند.

گفتنی است؛ این‌ دوره شامل ۳۰ ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی ویژه گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی است که با رویکرد حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور در یزد در حال برگزاری است و رویداد دو روزه گیم جم این اردوی آموزشی نیز از سه شنبه 19مهر برگزار می‌شود که طی آن، تمام شرکت‌کننده‌ها در قالب تیم‌های چند نفره و براساس آموزش‌های ارائه شده، پروژه طراحی و تولید یک محصول را دنبال می‌کنند.

تولیدات ارائه شده از سوی شرکت‌کنندگان در رویداد گیم جم در معرض ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و به طرح‌های برتر هدیه نقدی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اهدا می‌شود.

ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاری و توسعه محصول، شرایط جذب منتخبان به عنوان نیروی انسانی توانمند و با استعداد در صنعت بازی‌سازی کشور، ارائه گواهینامه مهارتی، استفاده رایگان از دوره‌های آموزشی مقدماتی انستیتو ملی بازی‌سازی، استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت در دوره‌های آموزشی متوسطه و پیشرفته انستیتو ملی بازی‌سازی و ارائه آموزش‌های مستمر از دیگر امتیازاتی است که توسط انستیتو ملی بازی‌سازی برای تیم‌های منتخب این رویداد در نظر گرفته شده است.

یادآور می شود؛ آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش گیم جم این رویداد 21 مهر با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدرسان این دوره برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار