در عرصه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی؛
این نمایشگاه متشکل از 31 غرفه از 31 استان و 428 شهرستان از چهاردهم تا هفدهم مهرماه باهدف تبیین و معرفی توانمندی های روستائیان و عشایر در عرصه تولید و ایفای نقش آفرینی در عرصه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سه بخش استان ها، دستگاه های ملی و سازمان های مردم نهاد و روستای نمادین برگزار شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 06 October 2015

استان اردبیل در نخستین نمایشگاه "توانمندی‌های روستائیان در عرصه اقتصاد مقاومتی" با معرفی توانمندی ها و جاذبه های فرهنگی و گردشگری روستائیان این استان، خوش درخشید.

اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان خوش درخشید

به گزارش تابناک اردبیل، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و رضوی معاون روستایی رییس جمهور صبح امروز چهاردهم مهر ماه 94 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

مسعود سلطانی فر در بازدید از غرفه توانمندی های روستائیان استان اردبیل گفت: اين غرفه با طراحی سنتی خاص خود به تنهايي گوياي توانمندي ها و جاذبه های فرهنگی و گردشگری روستائیان این استان است به طوری که سبک معیشت، آداب و رسوم، البسه محلی، صنایع دستی و فرهنگ روستائیان این استان به صورت یک جا در ذهن تداعی می شود.

اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان خوش درخشید

همچنین در این نمایشگاه علاوه بر نمایش تصاویر روستاهای هدف گردشگری و جاذبه های فرهنگی روستائیان استان، اقلام تبلیغاتی و بروشور جاذبه های گردشگری استان، سوغاتی و تولیدات صنایع دستی و محلی روستائیان استان از جمله گلیم، ورنی، حلوا سیاه، عسل و تولیدات کشاورزی توزیع و به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است: این نمایشگاه متشکل از 31 غرفه از 31 استان و 428 شهرستان از چهاردهم تا هفدهم مهرماه باهدف تبیین و معرفی توانمندی های روستائیان و عشایر در عرصه تولید و ایفای نقش آفرینی در عرصه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سه بخش استان ها، دستگاه های ملی و سازمان های مردم نهاد و روستای نمادین برگزار شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار