مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به سیل مردادماه سالجاری در این استان گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات ناشی از سیل به استان تخصیص پیدا کرده که بین دستگاهها مختلف توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 17 October 2022

محمد علی ملک زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان خسارت سیل در مرداد ماه در استان را ۶ هزار میلیارد تومان بیان کرد و افزود: سیل، خسارت های زیادی به زیر ساخت ها ، ابنیه های تاریخی و واحدهای مسکونی استان وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت تاکنون ۷۵ میلیارد تومان برای خسارت سیل به استان اختصاص داده که بخشی از آن تخصیص یافته و بخش دیگر هم در آینده نزدیک به استان تزریق می شود.

ملک زاده ادامه داد: در مردادماه سالجاری بسیاری از استانهای کشور درگیر سیل شدند که استان یزد به دولت پیشنهاد داد تا مصوبات جبران خسارت را در اختیار استانها قرار دهد که امید است این پیشنهاد مورد تصویب هیات دولت قرار گیرد.

مهران فاطمی استاندار یزد پیش از این تعداد واحدهای خسارت دیده در بارندگی و سیل اخیر استان را ۹ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی و میزان خسارت اولیه این واحدها را هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده بود.

منبع: ايرنا
برچسب ها: خسارت ، سیل ، یزد ، مدیریت بحران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار