کد خبر: ۱۰۷۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 28 October 2022

به گزارش تابناک همدان، استاندار  همدان به مناسبت هفته بیمه سلامت پیامی صادر کرد؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بدون تردید سلامت، یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی هر کشوری است و جامعه سالم، بستر ساز توسعه، رشد و بالندگی در تمامی عرصه ها محسوب می شود. از این رو پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به ویژه در دولت مردمی سیزدهم، اقدامات و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقاء سطح سلامت و افزایش امید به زندگی هموطنان صورت گرفت.


سازمان بیمه سلامت ایران با خرید راهبردی خدمات سلامت، پوشش بیمه سلامت همگانی برای آحاد افراد جامعه، استقرار کامل سازمان الکترونیک، اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و تلاش در جهت تامین منابع مالی پایدار موجبات تسهیل دسترسی مردم شریف ایران به خدمات بیمه سلامت را فراهم نموده است. این سازمان با استفاده از بدنه کارشناسی و جلب مشارکت و همکاری پزشکان و مراکز طرف قرارداد تلاش می نماید تا منابع مالی حوزه سلامت به درستی و در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان هزینه گردد.


بدون شک برخورداری روستائیان عزیز، افراد بی بضاعت و ساکنان مناطق کمتر برخوردار از پوشش بیمه سلامت رایگان و اجرای برنامه های ارزشمندی همچون طرح مهم و ملی نسخه نویسی الکترونیکی به عنوان زیربنای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت شهروندان، تشکیل صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج، حمایت مالی از بیماران خاص، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات درمانی ناباروری و نازایی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای موفقیت آمیز طرح دارویار در کشور از دستآوردهای مهم و ماندگار سازمان بیمه سلامت ایران خواهد بود.


هفته بیمه سلامت که هر ساله همزمان با سالروز تصویب قانون بیمه سلامت همگانی آغاز می شود، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت ها و سیاست های حوزه بیمه سلامت کشور، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم شریف استان معرفی گردد.


اینجانب ضمن تبریک هفته بیمه سلامت، از خدمات و زحمات مدیران و کارکنان خدوم اداره کل بیمه سلامت استان همدان قدردانی نموده و از پروردگار متعال توفیق روزافزون این عزیزان در خدمت به آحاد مردم شریف این مرز و بوم را خواستارم.

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار