معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از شناسایی و معرفی ۳۰ وارد کننده کالا در منطقه آزاد اروند به تعزیرات حکومتی به دلیل عدم انجام تعهدات مربوط به واردات خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 29 October 2022

بهرام جباری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازرسان سازمان صمت خوزستان با همراهی دیگر دستگاه‌های متولی در بازرسی‌هایی از منطقه آزاد اروند، روند صادرات و واردات را در این منطقه مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: براساس بازرسی‌های انجام‌شده در خرمشهر، ۱۵ واردکننده کالا به دلیل انجام ندادن تعهدات مربوط به واردات شناسایی و پرونده تخلف آن‌ها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای این ۱۵ واردکننده که تخلف آن‌ها شناسایی شده پرونده‌هایی به مجموع به ارزش بیش از ۷۷۰ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال توسط بازرسان تشکیل شده است.

جباری عنوان کرد: همچنین بازرسان سازمان صمت در شهرستان آبادان ۱۵ وارد کننده دیگر که در واردات کالا به ارزش بیش از ۸۹۲ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال تخلف کرده بودند شناسایی و به تعزیرات معرفی کردند.

وی در پایان گفت: پرونده این واردکنندگان کالا در منطقه آزاد اروند برای صدور رای قانونی و برخورد جدی با آن‌ها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است و با همه ۳۰ وارد کننده متخلف برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار