مدیر کل ابنیه راه های وزارت راه و شهرسازی از تخصیص 600 میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه کردن جاده ارتباطی دهلران - اندیمشک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 07 October 2015

مدیر کل ابنیه راه های وزارت راه و شهرسازی از تخصیص 600 میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه کردن جاده ارتباطی دهلران - اندیمشک خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، عزیز فیلی در حاشیه بازدید از این جاده اعلام کرد: با رایزنی های و پیگیری های انجام شده قرار است وزارت نفت با توجه به منابع عظیم نفتی دهلران، اهمیت این جاده به لحاظ ترانزیتی و ارسال محموله های نفتی، این اعتبار را در اختیاز وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.
وی گفت: امیدواریم با توجه به اعتباراتی که وزارت راه و شهرسازی در بودجه برای این جاده پیش بینی کرده این مسیر ارتباطی ظرف 2 تا 3 سال آینده چهار خطه شود.
فیلی از شروع عملیات چهار خطه کردن جاده کرمانشاه به ایلام از اسلام آباد غرب تا حمیل خبر داد و تاکید کرد: برای جاده دهلران به مهران هم قرار است از محل اعتبارات راه منابعی در سال 95 اختصاص یابد که این جاده نیز چهار خطه شود.
وی با ابراز امیدواری از اقدامات وزارت نفت و راه و شهرسازی یادآور شد: با توجه به تلاش این دو وزارتخانه و با توجه پیش بینی بودجه سال های 95 و 96 قرار است در طول برنامه ششم جاده کرمانشاه - ایلام - مهران به خوزستان وصل شود و بزرگراه کرمانشاه به ایلام و دهلران به اندیمشک شمال غربی کشور را جنوب غربی متصل کند.
فیلی گفت: با توجه به حجم تردد جاده ایلام به مهران و مهران به دهلران و همچنین دهلران به اندیمشک در ایام اربعین و سایر روزها، اقدامات خوبی در این راه ها انجام و یا در دست اقدام است و بسیاری از گره های ترافیکی این مسیرها اصلاح شده است.
مدیرکل ابنیه و راه های وزارت راه و شهرسازی از ایجاد دو کنار گذر غربی و شرقی شهر مهران نیز خبر داد و افزود: این مسیرها برای این است که زایرین اربعین از کنار گذر شرقی و غربی به پایانه مرزی بروند.
معاون راهداری راه ها، مدیرکل ابنیه و راه های وزارت راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار ایلام، فرماندار دهلران و مدیر کل راه و شهرسازی ایلام از جاده دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران بازدید کرده و در جریان اقدامات انجام شده در این مسیرها قرار گرفتند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
نیم خطه هم نشده...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار