با تودیع علی برزگری معرفی شد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در مراسم معارفه مسئول جدید ستاد اقامه نماز استان گفت: نماز بزرگترین فرصت خدا به بشر برای ورود به جرگه عابدان است.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ 29 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آیین معارفه مسئول جدید ستاد اقامه نماز استان با اشاره به این که تمام موجودات عالم در حال تسبیح خداوند هستند گفت: خداوند سبحان این فرصت را به انسان داده است تا ما نیز وارد جرگه عابدان الهی، شویم و این نعمت بسیار بزرگی است که باید قدر آن را دانست.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که قرآن کریم بر اقامه نماز در کنار این فرایض دینی تاکید می کند افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران ستادهای اقامه نماز علم نماز را در کشور برپا نگه داشته است و کارهای موثری در این زمینه انجام شده است.


وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به عنوان پیشقراول این جریان در کشور زحمات زیادی را برای شکل گیری ستاد اقامه نماز و فرهنگ سازی اقامه نماز در کشور کشیده اند.


قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور نیز در این آیین با بیان این که جشنواره فرهنگی فجر تا فجر با بیش از هفت هزار اثر با موضوع نماز امسال برگزار می شود گفت: بیست و نهمین اجلاس سراسری اقامه نماز نیز در زمستان امسال با موضوع پیوند خانه، مسجد و مدرسه با نماز در تهران برگزار می شود.


ضرغامی با اشاره به دسیسه های دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور روحانیت در مدارس برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از نفوذ دشمنان در اذهان و افکار دانش آموزان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در شرایط فعلی است.


وی خاطر نشان کرد: استحاله فکری و اندیشه ای نسل نوجوان و جوان هدف اصلی دشمنان در شرایط فعلی است که این مهم وظیفه روحانیون و طلاب را برای جهت دهی بیش از پیش نسل جوان به سمت نماز و معنویت را سنگین تر می کند.


حجت الاسلام مهدی پور مسئول جدید ستاد اقامه نماز استان و علی برزگری مسئول پیشین این ستاد دیگر سخنرانان این آیین بودند.
در این مراسم حجت الاسلام مهدی پور به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز استان معرفی و از زحمات علی برزگری مسئول پیشین این ستاد نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار