دیدار فرماندار رضوانشهر با مادر شهید کاظمی و مصطفی پورملک جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان
کد خبر: ۱۰۸۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ 10 December 2022

دیدار فرماندار رضوانشهر با مادر شهید کاظمی و مصطفی پورملک  جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با مادر شهید کاظمی و مصطفی پورملک  جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با مادر شهید کاظمی و مصطفی پورملک  جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستاندیدار فرماندار رضوانشهر با مادر شهید کاظمی و مصطفی پورملک  جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان

دیدار فرماندار رضوانشهر با مادر شهید کاظمی و مصطفی پورملک  جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان

فرماندار رضوانشهر به مناسبت ایام فاطمیه (س) با مادر شهید جعفر کاظمی  و مصطفی پورملک  جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری تابناک از رضوانشهر، به مناسبت ایام فاطمیه (س) امروز شنبه نوزدهم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، فرمانده انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با مادر شهید جعفر کاظمی  و مصطفی پورملک  جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

فرماندار رضوانشهر در این دیدار ضمن قدردانی از بردباری و صبوری خانواده شهید  کاظمی و تمامی مادران شهداء اظهار کرد: روحیه انقلابی و ظلم ستیزی از ویژگی های شهدا بوده است و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سایه غیرت و باور شهیدان عزیز شکل گرفته است.

صفوی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران درس صبر و شکیبایی را به جامعه آموختند و هیچ خدمتی نمی‌تواند فداکاری های شهدای عزیز، جانبازان و آزادگان گرانقدر را جبران کند، امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم و در مسیر خدمتگزاری موفق عمل کنیم.

وی همچنین در دیدار با مصطفی پور ملک جانباز 35 در صد دوران دفاع مقدس، رشادت رزمندگان را در جبهه های حق علیه باطل ستودنی دانست و گفت: بی شک زحمات جانبازان در 8 سال جنگ تحمیلی زمینه سرفرازی این سرزمین را فراهم آورده و امروز باید از خدمات آنان قدردانی کنیم.

شهید جعفر کاظمی متولد 1344 می باشد، از یگان اعزامی سپاه ناحیه تالش در سال 1364 در منطقه اروندرود در عملیات والفجر 8  بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار