با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور؛
امروز پنج شنبه و در بیست و دومین سفر استانی رییس سازمان محیط زیست به ایلام پروژه بازچرخانی اب پساب پالایش گاز ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ 15 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ در بیست و دومین سفر استانی معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست به ایلام پروژه بازچرخانی اب پساب پالایش گاز ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در این آیین گفت: این پروژه با هدف فرهنگ سازی در رابطه با نجات آب و الگو مصرف اجر و مدت اجرای این پروژه ۵ ماه بوده است.

روح الله نوریان افزود: متوسط آب بازچرخانی شده این پروژه ۴٠٠ هزار لیتر در روز و ظرفیت اسمی این طرح نیز ۶٠٠ هزار لیتر در روز می باشد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سفرهای استانی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استانها جهت نظارت میدانی عملکرد ادارات کل حفاظت محیط زیست صبح امروز وارد استان ایلام شد.

غبار روبی مزار شهدا، بازدید از منطقه حفاظت شده کولگ، بازیدی از سایت تکثیر و احیای گوزن ایرانی، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از موزه تاریخ طبیعی و بازدید از پالایشگاه گاز ایلام از جمله برنامه های سفر علی سلاجقه به استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار