سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به امکان واگذاری پروژه‌های کوچک به گروه‌های جهادی گفت: درها برای ورود گروه‌های جهادی متخصص به آموزش و پرورش باز است.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ 17 December 2022

حمیدرضا خان‌محمدی در نشستی با جهادگران خوزستان که امروز (۲۶ آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در نقطه اوجی که قرار بود برداشت اقتصادی صورت گیرد، اتفاقات اخیر رخ داد و چالش‌هایی ایجاد شد و از طرف دیگر افزایش حقوق‌ها را داشتیم. دولت و مجلس در این موضوعات دچار گرفتاری است، اما گشایش در راه است. اینجا ۲۵۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی گذاشتیم که تخصیص آن صفر است؛ البته این رقم برای پروژه‌های نیمه تمام است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای پروژه‌های نیمه تمام، خیرسازی از دولت طلب داریم. در مردادماه مشکل مطالبات معلمان را داشتیم و با همه گرفتاری‌های مالی،‌ موضوع حل شد.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در ساختار آموزش و پرورش برای اولین بار، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی که به همه وجوهات آموزش و پرورش می‌پردازد تشکیل شده و قرار است همه دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش به انضمام نمایندگان گروه‌های جهادی، حداقل هفته‌ای یک بار جلسه داشته باشند.

وی افزود: در خصوص واگذاری پروژه‌های کوچک مقیاس به گروه‌های جهادی، پروژه‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان را می‌شود واگذار کرد. آموزش و پرورش بساط خود را باید در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهد و درها برای ورود گروه‌های جهادی متخصص به آموزش و پرورش باز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار