در بحث مجوز‌ها و تایید مجوز سرمایه گذاران در استان کار‌های خوبی صورت گرفته و رتبه قابل قبولی داریم و از همه سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم به این سامانه مراجعه کنند چرا که خیلی سریع مجوز‌ها صادر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 23 December 2022

سید اسماعیل هاشمی مدیر کل اقتصاد و دارایی استان در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران در غرب استان، در گفت و گویی اظهار داشت:

این شمار به لحاظ تعداد در مقایسه با ۴۳ سال گذشته که ۴۰ مورد سرمایه گذاری خارجی ثبت شد بی سابقه و بسیار با اهمیت است.

هاشمی یادآور شد: در بحث سرمایه گذاری در استان مازندران از ابتدای سال جاری در وزارت اقتصادی و دارایی ساماندهی خوبی شروع شده و سامانه ثبت مجوز در همین ارتباط راه اندازی شد که سرمایه گذاران و علاقه مندان می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و از جزییات درخواست هایشان مطلع شوند.

وی تصریح کرد: در بحث مجوز‌ها و تایید مجوز سرمایه گذاران در استان کار‌های خوبی صورت گرفته و رتبه قابل قبولی داریم و از همه سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم به این سامانه مراجعه کنند چرا که خیلی سریع مجوز‌ها صادر می‌شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای کسب و کار در مازندران، اظهارداشت: این استان براساس محاسبات و اعلام مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به لحاظ فضای کسب و کار در مقایسه با رتبه ۶.۷ درصدی کشور دارای جایگاه خوبی است و در رتبه پنجم در کشور قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران، تصریح کرد: در این همایش نیز مزیت‌های شهرستانی شناسایی و به سرمایه گذاران معرفی می‌شود و همچنین سعی می‌شود تا حمایت از فرهنگ سرمایه گذاری در استان ارتقا یابد تا تاثیرش را در بخش تولید و اشتغال هر منطقه شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار