امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان گفت: نشست‌های فرهنگی در مراکز علمی کرمانشاه باید برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 26 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر  آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد مهدی موعود استان کرمانشاه اظهار کرد: سرمایه گذاری معنوی و علمی در دانشگاه و آموزش و پرورش اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ما باید جلسات را در مراکز علمی و دانشگاهی اجرا کنیم تا فضای آنجا با مباحث عمیق مهدوی، عاشورایی و دینی همراه شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: چرا برای برنامه‌های عمیق استانی از افرادی دعوت می‌شود که بارها و بارها در جلسات شرکت کرده‌اند و باید دانش آموزان و دانشجویان را با این جلسات و مباحث آشنا کنیم.

علما با اشاره به توطئه‌های عمیق دشمن برای فریب جوانان، بیان کرد: دشمن روی جوانان ما سرمایه گذاری کرده و ما هم باید با آموزش و تربیت درست است فرزندان خود را نسبت به توطئه‌های آنان آگاه کنیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم به اعتراف دشمن عاشورا و برنامه‌های مهدویت یک اصل برای حفظ جوانان است و باید این موارد را تقویت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت قشر جوان در نگاه رهبری، گفت: باید ببینیم چگونه مقام معظم رهبری شش ساعت به دانشگاه می‌روند و با دانشجویان دیدار و گفتگوی صمیمانه داشتند، باید ما هم این حرکت رهبری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

علما تأکید کرد: نمی‌توانیم دانشگاه و آموزش و پرورش را رها کنیم زیرا سرمایه بی بدیل آینده کشور همین جوانان هستند و باید آموزه‌ای عمیق مهدوی، علوی و عاشورایی را برای جوانان پیاده کنیم.

وی با اشاره به جفای آمریکا، بیان کرد: از زمان مصدق تا کنون آمریکا به ما خیانت کرده و این موضوع بسیار مهم را جوانان نمی‌دانند ما که می‌دانیم باید آموزش دهیم و شایسته است برای جوانان اتاق فکر درست کنیم و مدام به روز رسانی شود و برنامه‌های علمی و مستدل داشته باشیم که مهدویت یکی از آنان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار