کشف 64 قبضه سلاح شكاري غیرمجاز در املش
کد خبر: ۱۰۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 26 December 2022

 فرمانده انتظامی املش از 64 قبضه سلاح شكاري غیرمجاز طي 9 ماهه گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "باقر رجبي ويسرودي" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک گیلان  به تشریح اقدامات پلیس شهرستان املش در 9 ماهه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

وی در ادامه گفت: املش به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب مي‌شود كه برای حفظ امنیت موجود و ارتقاء آن، تاکنون چند مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان املش به کشف 122 فقره سرقت و دستگیری 150 سارق و معرفی آنها به مرجع قضائی در 9 ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت 64 قبضه سلاح شكاري، 609 عدد فشنگ و 35 تن شن و ماسه غيرمجاز نیز کشف شده است.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه پليس در اين مدت، 7 کیلو و 168 گرم تریاک، 140 گرم شیشه، 217 گرم هروئین، 2 كيلو و 132 گرم حشیش، 848 گرم شیره، 839 گرم سوخته تریاک، 4 گرم تفاله مواد مخدر و 650 عدد قرص غيرمجاز را کشف کرده‌ بیان داشت: در اين رابطه 624 معتاد متجاهر جمع‌آوري و 45 خرده فروش و 6 قاچاقچي مواد مخدر نیز دستگیر و در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سرهنگ رجبي با اعلام اينكه در 9 ماهه گذشته، 2 هزار و 983 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، 25 هزار اقلام دارويي و 3 تن خوراك دام قاچاق، 340 كيلوگرم محصولات لبني و 180 كيلوگرم گوشت غيرمجاز و 9 دستگاه فلزياب در شهرستان املش کشف شده به انهدام 2 شركت هرمي و دستگيري 20 نفر از اعضاي آن نیز اشاره كرد.

وي تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون، 2 هزار و 151 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، 41 واحد متخلف پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: برابر هماهنگي‌هاي به‌ عمل آمده با مرجع قضائي در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشكنان، 222 دستگاه خودرو و 91 دستگاه موتورسيكلت به دلايل سرقتي بودن، داشتن دستور قضائي، عدم رعايت قوانين و مقررات، بي‌نظمي در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل كالاي قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجايي اموال سرقتي توقيف شده‌اند.

اين مقام انتظامي در پایان این گفت‌وگو از برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی، پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلي، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهياران خبر داد و افزود: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامي آنها در 9 ماهه گذشته، 48 مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار