مدیر کل ورزش و جوانان استان قم آمادگی این دستگاه را برای همکاری و حمایت در برگزاری مسابقات ورزشی خبرنگاران کشور به میزبانی قم اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 29 December 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم سانی خانی صبح امروز چهارشنبه هفتم دی ماه در جلسه با مدیر خانه مطبوعات استان قم و هیئت مدیره شرکت یاران کریمه، توجه به نیازها و مطالبات خبرنگاران را به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه ضروری دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان در راستای اهداف و وظایف خود از برگزاری جام شهدای رسانه در استان استقبال می‌کند و هرگونه حمایت و همکاری لازم را انجام خواهد داد.

وی همکاری متقابل رسانه ها و هیئت های ورزشی در جهت انعکاس فعالیت‌ها، مشکلات و موفقیت های ورزشی استان را نسبتا مطلوب دانست و ضمن تاکید بر توسعه بیشتر این ارتباط گفت: ما از هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تحلیل منطقی و سازنده در موضوع ورزش و جوانان استان استقبال می‌کنیم.

سانی خانی برگزاری مسابقات فوتسال خبرنگاران کشور را در قم، اقدامی مناسب و ابتکاری دانست و گفت مانند دیگر رقابت‌های کشوری که به میزبانی هیئت های ورزشی قم برگزار می‌شود از این مسابقات نیز با در اختیار قرار دادن امکانات و اماکن ورزشی حمایت می‌کنیم.

گفتنی است اولین دوره جام شهدای رسانه در رشته فوتسال بهمن ماه امسال با حضور تيم‌های خانه مطبوعات استانها به میزبانی خانه مطبوعات استان قم و توسط شرکت یاران کریمه برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار