نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پروژه اغتشاشات با شکست مواجه شده و عملیات کانون های مرتبط با آنها از جمله انگلیس و آمریکا نیز بدون نتیجه مانده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 31 December 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در رابطه با واکنش‌های لندن به عملیات ضدجاسوسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید بر تحریم کامل این نهاد از سوی انگلیس، گفت: برخی کشورهای اروپایی به ویژه انگلیس و همچنین آمریکایی ها سرمایه های قابل توجهی را در جریان اغتشاشات اخیر هزینه کردند و تمام امکانات و توانمندی های خودشان را به کار گرفتند تا در کشورمان ناامنی صورت بگیرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصل انقلاب اسلامی هدف اقدامات ضدایرانی غربی ها است، اظهار کرد: امروزه مشاهده می شود پروژه اغتشاشات با شکست مواجه شده و عملیات کانون های مرتبط با آنها از جمله انگلیس و آمریکا نیز بدون نتیجه مانده است.

وی ادامه داد: بر این اساس می توان اذعان کرد عصبانیت وزیر امور خارجه انگلیس از ضربه سپاه ثارالله استان کرمان در کشف شبکه سازمان یافته مرتبط با لندن در جریان آشوب‌های اخیر و دستگیری هفت عنصر اصلی آن بیانگر موضوع یاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: غربی ها برنامه ریزی های مستمری را در قابل گروه اقدام علیه ایران در حوزه های اقتصادی و امنیتی کرده بودند که همگی آنها نقش برآب شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عوامل دستگیر شده با سرویس های جاسوسی انگلیس، صهیونیستی و آمریکایی ارتباط داشته اند لذا دسیسه های بعدی آنها نیز مشخص خواهد شد؛ بنابراین عصبانیت انگلیسی ها موجب موضع گیری ناشیانه نیز شده است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار