مهرداد کرمی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها متولی تامین امنیت هستند، اظهار کرد: تنها یک دستگاه نظامی، قضایی و انتظامی مسئول تامین امنیت نبوده بلکه همه موظف به تامین امنیت و همکاری با هم هستند
کد خبر: ۱۰۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 10 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد و به نقل از فارس،دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد با محوریت استاندار صورت می‌گیرد و به گفته استاندار، اعتبار پایش تصویری استان نیز تامین شده است.

مهرداد کرمی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها متولی تامین امنیت هستند، اظهار کرد: تنها یک دستگاه نظامی، قضایی و انتظامی مسئول تامین امنیت نبوده بلکه همه موظف به تامین امنیت و همکاری با هم هستند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه مکلف هستیم که در تامین امنیت مشارکت داشته باشیم، گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها با همکاری هرچه بیشتر در راستای تامین امنیت گام بردارند.

کرمی در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت یک کالای همگانی است و همه برای برقرای امنیت نیز باید همکاری داشته باشند، گفت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید با همراهی و همکاری، نسبت به تامین امنیت اقدام کنند.

وی با اشاره به انواع جرایم در سطح جامعه تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت دیگر استان‌ها میزان جرایم آن کمتر بوده اما باید همین میزان را به حداقل برسانیم و امنیت را در سطوح مختلف را برقرار کنیم.

این مسئول ارشد قضایی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه پایش تصویری در سطح استان تصریح کرد: پایش تصویری از هر جهت در کنترل و مقابله با هرگونه تخلف و جرم، کمک شایانی را در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و رضایت خاطر شهروندان خواهد داشت.

کرمی در ادامه با تاکید بر ضرورت پایش تصویری در سطح شهرهای استان اذعان کرد: برنامه پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد با محوریت استاندار صورت می‌گیرد و به گفته شخص استاندار اعتبار پایش تصویری استان نیز تامین شده است.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر اساس اعلام استاندار کهگیلویه و بویراحمد کار پایش تصویری به زودی در استان اجرا می‌شود.

کرمی اذعان کرد: پایش تصویری در نقاط پرتردد، آسیب‌پذیر و حادثه‌خیز صورت می‌گیرد تا بتوان از میزان جرایم کاست و مجرمان را به راحتی شناسایی کرد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن قدردانی از همکاری‌های همیشگی مردم، خاطرنشان کرد: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بالاترین نقش را در تامین آرامش و امنیت داشته و دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار