مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: در فصل بازگشایی مدارس 40 مدرسه خیر ساز به همت خیرین نیک اندیش در سطح شهرستانهای استان تهران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 10 October 2015
علیرضا کمره ای در گفت و گو با خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران افزود: در فصل بازگشایی مدارس 80 مدرسه در شهرستانهای استان تهران احداث و افتتاح شد که 50 درصد این مدارس به همت خیرین نیک اندیش صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه سعی شد در مناطقی که کمبود فضاهای آموزشی جدی بود مدرسه ساخته شود ادامه داد: مشکل اصلی در سطح شهرستانهای استان تهران کمبود فضای آموزشی در سایت های مسکن مهر است که امسال تا حدودی مشکل کمبود مدارس حل شد.

کمره ای افزود: برای سالهای آینده با توجه به افزایش جمعیت در سایت های مسکن مهر باید با مشارکت دولت و خیرین مدارسی ساخته شود.

وی با بیان اینکه مشارکت خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی در شهرستانهای استان تهران قابل قبول است افزود: روند رشد جمعیت دانش آموزی و به تبع آن بالا رفتن تراکم دانش آموزی در کلاسهای درس در شهرستانهای استان تهران کمبود فضاهای آموزشی را بیش از پیش ملموس تر کرده و جا دارد با جلب توجه و همکاری خیرین نیک اندیش مدرسه ساز با احداث فضاهای آموزشی جدید نسبت به تعدیل سرانه فضاهای آموزشی در سطح استان تهران اقدام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار