مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: مهارت دختران، زنان ایلامی در زمینه های مختلف علمی و غیره زبانزد خاص و عام هستند.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 16 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فریده الیاس پوریان در بازدید از نمایشگاه پرنیان دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام افزود: دختران این مرز و بوم با توانمندی بالا در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی و غیره بسیار فعال هستند و بارها قابلیت های خود را به اثبات رسانده اند.

وی اظهار داشت: دختران دانشجوی کارآفرین ایلامی با تکیه بر حجاب و عفاف، مهارت های تولیدی مثال زدنی دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام از محصولات و تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه استقبال کرد و ادامه داد: در صورت وجود امکانات مالی مناسب، دانشجویان دارای این پتانسیل هستند که محصولات خود را در مقیاس بزرگتری وارد بازار هدف کنند.

الیاس پوریان بر برپایی نمایشگاه‌های که توانمندی های بانوان این استان را منعکس می‌کند، تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها باعث توانمندی و شکوفایی بانوان در زمینه های مختلف می شود.

همچنین رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: این واحد آموزشی تنها دانشگاه در بین دانشگاه های سراسری استان است که دانشجویان رشته طراحی دوخت و فوتوگرافیک در آن امکان کسب آموزش های مهارتی آکادمیک را دارند.

محمد نظری افزود: متاسفانه امکانات مالی و فضای تولیدی در اختیار این دانشگاه محدود بوده و نمی‌تواند پاسخگوی بانوان هنرمند و توانمند و کارآفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه تجهیز کارگاه های این رشته ها نیازمند اعتبارات استانی است، افزود: در صورت کمک و مساعدت مسئولان استانی، این دانشگاه قدم های قابل قبولی در زمینه توانمندی بانوان بر می دارد.

نظری با استقبال از پیشنهاد برپایی سالیانه نمایشگاه، اظهار داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب که توسط بانوان توانمند و هنرمند رشته های طراحی دوخت و فوتوگرافیک این دانشگاه برپاشده، با معرفی ظرفیت های دانشجویان و اساتید این دانشگاه از این پس هرساله در دهه فجر انقلاب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: نمایشگاه پرنیان انقلاب به منظور نمایش و عرضه دستاوردهای دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان ایلام برپا شده است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار