مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان داشت : تولید برنامه های مناسبتی روز جانباز همراه با تهیه نماهنگ توسط صدا و سیمای مرکز ایلام، برگزاری مسابقات ورزشی به این مناسبت ونامگذاری اماکن ورزشی جدید الاحداث به نام جانباران ۷۰ درصد شهید توسط اداره‌ کل ورزش و جوانان از جمله برنامه های گرامیداشت روز جانباز در استان است.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 18 February 2023

به گزارش تابناک ایلام، جمال اسدی افزود : ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی سبقه تاریخ داریم و اوج درخشش تاریخ ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی است که مملو از رشادت ها، از خودگذشتگی ها، ایثار و شهادت طلبی است و دفاع مقدس که همه آن معنویت و رشادت است نمونه بارز آن است.

وی گفت :  تکریم شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران  از مهم‌ترین  وظایف این نهاد است.

اسدی به برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام به مناسبت اعیاد ماه شعبان  علی الخصوص  میلاد ابوالفضل (ع) و روز جانباز اشاره کرد و گفت: در برنامه هایی که به این مناسبت تدارک دیده شده است، تمام دستگاه های اجرایی در استان موظف  شده اند که در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر آن اقدام کنند.

وی مطرح کرد : تولید برنامه های مناسبتی روز جانباز همراه با تهیه نماهنگ توسط صدا و سیمای مرکز ایلام، برگزاری مسابقات ورزشی به این مناسبت ونامگذاری اماکن ورزشی جدید الاحداث به نام جانباران ۷۰ درصد شهید توسط اداره‌ کل ورزش و جوانان از جمله برنامه های گرامیداشت روز جانباز در استان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام افزود: همچنین تهیه نمایشگاه عکس در محل گزاره‌ای شهدای گمنام، ویزیت رایگان جانباران ۵۰ درصد به بالا،  دیدار و سرکشی از جانباران شاغل و بازنشسته، چاپ و نشر آثار زندگینامه  و خاطرات شهدا و جانبازان  در نشریات دانشگاهی و ابلاغ به ائمه  جمعه در خصوص موضوع روز جانباز در خطبه های نماز جمعه ۵ اسفند سال جاری از دیگر این اقدامات است./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار