مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات و عالیات از ۶ اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 21 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سعید کریمی خو با اشاره به اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات و عالیات، اظهار کرد: اعزام‌های مجاز و قانونی در سراسر کشور از طریق سازمان حج و زیارت صورت می‌گیرد اما با این حال برخی مراکز نیز به صورت تشکیل کاروان این اعزام‌ها رو انجام خواهند داد.

وی افزود: به زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند توصیه می‌شود که برای انجام این سفر به دفاتر و مراکز زیر نظر حج و زیارت مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ مرکز و دفتر فعال زیر نظر این سازمان و اداره فعال بوده که به لحاظ مختلف از جمله تأمین امنیت در کشور میزبان توصیه می‌شود از این طریق اقدام کنند.

کریمی خو خاطرنشان کرد: در ایام نوروز و تعطیلات آنکه همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خواهد بود اعزام‌های مختلف خواهیم داشت که از ۶ اسفندماه ثبت نام در این کاروان‌ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در کاروان‌های نوروزی و ثبت‌نام مربوط به اعزام‌های مبارک رمضان به طور همزمان در ۶ اسفند مصادف با میلاد حضرت ابوالفضل (ع) خواهد بود که متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه در سایت حج و زیارت ثبت‌نام کنند.

کریمی خو با اشاره به اینکه احتمال استفاده از ارز دولتی برای سفرهای نوروزی و ماه رمضان، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های جدی که در این خصوص با دولت انجام شده می‌توان شاهد کاهش قیمت سفر به عتبات و عالیات در این ایام خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار