استاندار گیلان با جانبازان ۷۰ درصد نصیری و قاسمی در رشت دیدار کرد
کد خبر: ۱۰۹۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ 26 February 2023

استاندار گیلان با جانبازان ۷۰ درصد نصیری و قاسمی در رشت دیدار کرداستاندار گیلان با جانبازان ۷۰ درصد نصیری و قاسمی در رشت دیدار کرد

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، استاندار گیلان غروب امروز (شنبه) با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد آقایان نصیری و قاسمی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، غروب امروز (شنبه) با حضور در منزل آقایان بهبود نصیری و حسن قاسمی طارمسری؛ از این جانبازان ۷۰ درصد مرکز استان عیادت کرد و با آنان گفت و گوی صمیمانه داشت.

استاندار گیلان در حاشیه این دیدار با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت باسعادت امام حسین(ع) روز پاسدار و حضرت عباس(ع) روز جانباز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به محضر علمداران ولایت رسیده ایم کسانی که تمام وجودشان را در مسیر ولایت و آسایش مردم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دکتر عباسی دیدار با دوتن از جانبازان عزیز را به نیابت برای اهدای سلام و احترام به جانبازان پرافتخار عنوان و از این الگوهای نجیب ایران اسلامی خواست تا برای عظمت و مجد اسلام و مسلمین و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی و دولت مردمی و انقلابی دعا کنند.

وی بیان کرد: وقتی به محضر خانواده معزز شاهد و ایثارگر می رسیم از حضور پرنور و بابرکت شان نیرو و انرژی زائد الوصفی می گیریم.

جانباز ۷۰ درصد آقای بهبود نصیری سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در منطقه شلمچه و جانباز ۷۰ درصد آقای حسن قاسمی طارمسری نیز سال ۱۳۸۳ هنگام انجام ماموریت در منطقه لوشان به درجه رفیع جانبازی نائل آمده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار