استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست برای مقابله با یک اقدام جنگ ترکیبی دشمن در استان کاملا هوشیار باشند.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱ 05 March 2023

چند روزی است که ماجرای مسمومیت‌های سریالی در مدارس مناطق مختلف کشور حاشیه ساز شده است به گونه‌ای که از طرف مسئولین اعلام می‌شود این اقدامات به احتمال زیاد ادامه جنگ ترکیبی دشمنان بر علیه ایران است و استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به منظور پیشگیری از وقوع احتمالی این اقدامات در استان از مردم خواسته که هوشیار باشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در بخش‌هایی از سخنان خود در نشست توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با بیان این موضوع ضمن درخواست برای مقابله با چنین اقداماتی از مردم هم خواست ضمن مراقبت پر صورت داشتن اطلاعاتی از چنین اقداماتی با نیرو‌های امنیتی این اطلاعات را در میان بگذارند.
وی در خصوص منشا این اقدامات گفت: اگر پشت پرده این موارد گروه‌های متحجر باشند مطمئنا سرویس‌های دشمن بر آن‌ها سوار هستند و اگر هم خود دشمن باشد هم اقداماتی بر علیه نظام در حال انجام است که در هر صورت نیرو‌های امنیتی ما ان را کشف خواهند کرد.
احمدزاده افزود: دشمن می‌داند که ما نسبت به فرزندان خود حساس هستیم و این اقدام را دشمن شروع کرده که از مردم می‌خواهم خویشتنداری باشند، چون ممکن است این موضوع وارد استان ما هم شود که از دستگاه‌های امنیتی خواسته ام آمادگی پیشگیرانه داشته باشند.
وی گفت: از مردم می‌خواهم هم خویشتندار باشند و هم روحیه خود را حفظ کنند و هم در کشف اطلاعات و سرنخ‌ها را به اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه بدهند.
صحبت‌ها و هشدار استاندار را در فیلم زیر ببینید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار