رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات ملی ویژه کارکنان مرد مراکز اورژانس 115 به میزبانی این استان در هفته جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 11 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، فرهاد مصدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مازندران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ملی کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آمادگی بیشتر برای ادامه فعالیت‌های محوله، 21 تا 24 مهرماه سال‌ جاری به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مسابقات مقدماتی در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها برگزار شده و منتخبان مرحله کشوری مشخص شده‌اند، افزود: این رقابت‌ها با شرکت 252 نفر از آقایان شاغل در مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی 52 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع وزارت کشور فرح‌آباد ساری برگزار می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، تصریح کرد: مسابقات در هفت رشته شامل شنا (کرال، سینه، پروانه، قورباغه)، دوی 100 متر، بارفیکس و تنیس روی میز تدارک دیده شده است.
مصدری ادامه داد: دانشگاه‌های شرکت‌کننده در مسابقه، مجاز شدند در هر رشته یک نفر را معرفی کنند و البته برخی از دانشگاه‌ها نیز تنها در پنج یا چهار رشته بازیکن اعزام می‌کنند.
وی در پایان گفت: زمان استقرار تیم‌ها در 21 مهرماه، زمان افتتاحیه در صبح روز 22 مهرماه و اختتامیه نیز در 24 مهرماه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار