معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تشکیل تعداد ۲۰ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در پارکینگ های عمومی سطح شهر شیراز در نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 05 April 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: مهدی حسنی در رابطه با نحوه بازرسی و برخورد با پارکینگ‌های عمومی متخلف در سطح شیراز نسبت به رعایت نکردن تعرفه‌های قانونی خبر داد و گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۲ از تعدادی از پارکینگ های عمومی مستقر در سطح شهر بازرسی به عمل آمد.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۲ و یکی از اولویت های بازرسی در این ایام که توقفگاه های عمومی (پارکینگ) در سطح شهر میباشد، لذا طی بازرسی های روزانه از این واحد ها توسط بازرسان سازمان صمت منجر به کشف تعداد ۲۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال شد.

حسنی گفت: در این ایام بازرسان سازمان ترافیک به طور مستقر در برخی از پارکینگ های پر تردد و بازرسان اتاق اصناف نیز از این واحد ها بازرسی کردند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس در رابطه با برخورد قانونی با متخلفان، اظهار داشت: پرونده‌ها نیز جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شده است تا برخورد قانونی لازم با هدف بازدارندگی از وقوع جرم در کسب‌وکارهای آتی این صنف خدماتی صورت بگیرد.

پایان پیام/ ن

برچسب ها: تخلف ، پارکینگ ، فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وحیدامار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
سلام من ازپارکینگ چالیدره شکایت دارم وردی25هزارتومن هستش وطرزبرخورد کارکنان پارکینگ افتضاح هستش فحش میدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار