رئیس هیات هندبال کرمانشاه از انجام اقدامات پایانی برای راه اندازی پایگاه قهرمانی هندبال کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 08 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ایرج یزدان پناه، بااشاره به پیگیریهای انجام شده برای راه اندازی این پایگاه قهرمانی، اظهار کرد: حدود دو سال پیش فدراسیون هندبال از برنامه خود برای راه اندازی آکادمی یا پایگاه قهرمانی هندبال در چند استان خبر داد که ما نیز به دلیل زیرساخت ها و پتانسیل های خوبی که در کرمانشاه داشتیم، درخواست دادیم یکی از این استانها باشیم.

وی تصریح کرد: ما اولین استانی بودیم که درخواست راه اندازی این آکادمی را به فدراسیون دادیم و همه کارها و اقدامات مورد نیاز را هم انجام دادیم، اما متاسفانه مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان آن را امضاء نکرد.

رئیس هیات هندبال کرمانشاه اضافه کرد: پیگیریهای زیادی را انجام دادیم تا اینکه در نهایت موفق شدیم مجوزهای پایانی را بگیریم و امیدواریم امسال این پایگاه قهرمانی پس از کش و قوس‌های فراوان راه اندازی شود.

وی در ادامه یکی دیگر از برنامه های اصلی این هیات را برای سالجاری تمرکز روی رده‌های سنی پایه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم برای تیم‌های هندبال استان بازیکن سازی کنیم.

یزدان پناه یادآور شد: البته سال گذشته با راه اندازی سه مدرسه هندبال جدید در استان موافقت کردیم که این مدارس هم در بحث استعدادیابی و آموزش رده های سنی پایه در هندبال استان بسیار اثر گذار خواهند بود.

وی در ادامه از حضور تیم زاگرس اسلام آبادغرب در لیگ برتر هندبال به عنوان یکی از امتیازات خوب هندبال کرمانشاه نام برد و گفت: در سالهای گذشته در کنار تیم زاگرس، یک تیم لیگ دسته اولی هم داشتیم که امتیاز آن متعلق به هیات هندبال استان است.

رئیس هیات هندبال کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به اینکه هیات نمی تواند تیم‌داری کند، بنابراین برای حضور کرمانشاه در لیگ دسته اول باید یک اسپانسر پای کار بیاید که در این رابطه در حال رایزنی با چند شرکت هستیم.  

وی در ادامه در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر وجود برخی حواشی بین هیات با تیم لیگ برتری زاگرس اسلام آبادغرب هم گفت: بخش زیادی از این شایعات را قبول ندارم، چراکه اگر هیات رابطه خوبی با تیم زاگرس ندارد، چرا دبیر هیات، سرمربی این تیم لیگ برتری است؟

یزدان پناه یادآورشد: سال گذشته در بحث پرداخت قرارداد بازیکنان تیم زاگرس، سه درصد حق باشگاه را از این تیم لیگ برتری نگرفتیم تا فشار مالی به آنها وارد نشود و حتی هرجایی که لازم بود از آنها حمایت کردیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار