مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر این استان به ۱۲۸۸ مسافر در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲ 10 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر این استان طی ایام نوروز به ۸۶ حادثه و ۱۲۸۸ نفر امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵فروردین ماه ۱۴۰۲، ۱۸۴۰ نفر نیریو امدادگر و امدادرسان در ۱۴ پایگاه شامل ۶ پایگاه ثابت و ۸ پایگاه سیار به مردم و مسافران نوروزی خدمات دهی می‌کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: همچنین طی این مدت از ۷۰۰ نفر تست قندخون و فشارخون گرفته شد.

فلاحی دوست خاطرنشان کرد: در طرح جوانان داوطلب هلال احمر با شرکت ۴۲۶ جوان داوطلب در قالب ۱۰ پست ثابت و سیار در ۸ شهرستان استان، به ۱۲۹ هزار و ۷۰۶ مسافر نوروزی استان خدمات دهی شد. همچنین ۱۳۵۳ نفر از ایستگاه سلامت بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال ۱۵ هزار و ۳۱۶ نفر به حامیان پویش" بهبود رفتار ترافیکی" پیوستند. علاوه بر این ۱۸ هزار و ۶۱۲ نفر ار فضای دوستدار کودک استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۱۱هزار و ۴۱۲ نفر از خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر استان در نوروز ۱۴۰۲ استفاده کردند و ۱۷ هزار ۸۹۲ اقلام فرهنگی و زیست محیطی در این ایام در بین مسافران نوروزی توزیع شد. همچنین ۱۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح هلال رحمت بین نیزامندان توزیع کردیم.

فلاحی با بیان اینکه ۳۱۵ نفر از حجاج متقاضی حج تمتع استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز پزشکی حج و زیارت در حوزه معاونت درمان و توانبخشی این جمعیت با حضور پزشکان داوطلب ویزیت و معاینه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار