مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه از اعزام ۹۹۰ کرمانشاهی به حج تمتع از خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 10 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سعید کریمی خو با اشاره به اعزام هفت کاروان کرمانشاهی به حج تمتع در سال‌جاری، اظهار کرد: از این تعداد چهار کاروان برای حجاج اهل سنت و سه کاروان برای حجاج تشیع خواهد بود.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار تعداد ۹۹۰ کرمانشاهی از طریق هفت کاروان آماده شده احتمالاً در اواخر خرداد ماه از طریق فرودگاه امام (ره) در تهران به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت کاروان‌های اهل تسنن تکمیل شده، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده هنوز ظرفیت کاروان‌های تشیع تکمیل نشده به همین منظور برای تکمیل کاروان‌های اهل تشیع در روزهای گذشته فراخوان داده شده است.

کریمی خو عنوان کرد: افرادی که دارای قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۰ فروردین سال ۱۳۸۶ هستند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نحوه اعزام زائران کرمانشاهی، گفت: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت اعزام زائران از تاریخ ۳ خرداد ماه عملیات اعزام زائران آغاز و تا ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد و همچنین ۲ کاروان از اهل تشیع استان کرمانشاه در حج امسال مدینه قبل و مابقی کاروان‌ها مدینه بعد خواهند بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار