مشکل ۴۰ ساله اهالی «روستای الهیه» شهرستان صحنه با بهره‌برداری از پروژه تقویت فشار و پایداری آب، برطرف و اهالی از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 21 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس «روستای الهیه» از توابع بخش مرکزی شهرستان صحنه با بیش از 2 هزار و ۴۰۰ سکنه با ۸۰۰ خانوار، به بیان سالمندان و ساکنین قدیمی روستا، ۴۰ سال با تنش آبی مواجه بوده، تا اینکه روز گذشته با بهره‌برداری از پروژه تقویت فشار و پایداری آب این روستا، مشکل ۴۰ ساله اهالی روستا برطرف و از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.

رضا داودی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه درحاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه تقویت فشار و پایداری آب روستای الهیه شهرستان صحنه، گفت: در بازدیدی که نهم فروردین به همراه فرماندار شهرستان از روستا داشتیم به اهالی قول دادیم تا پایان فروردین‌ماه مشکل کم‌آبی را برطرف کنیم و خوشبختانه به لطف خدا و با تلاش جهادی همکارانم با اجرای طرحی ابتکاری و فنی، موفق شدیم پیش از موعد آب پایدار را به منازل مردم برسانیم و مشکل چند دهه تنش آبی روستا را حل کنیم.

غلامرضا شهبازی فرماندار صحنه، نیز افزود: اینکه مدیران اینچنین پای قول و وعده خود باشند و به قولی که به مردم داده عمل کنند، باعث اعتماد مردم به خدمتگزاران خود و جلب رضایت آن‌ها می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار