دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ضمن اعلام هشدار به بزهکاران که منازل متروکه را به محلی برای انجام اعمال خلاف و بزهکاری تبدیل کردند گفت: عملیات تخریب و ساماندهی این منازل ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 02 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
شهرام کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از سال های گذشته در محله کم برخوردار آقاجان شهر کرمانشاه ،منازلی به صورت متروکه رها شده و متأسفانه به محلی برای تجمع معتادین متجاهر و استعمال مواد مخدر تبدیل شد. 
 
وی افزود: این معضلات مردم ساکن محله آقاجان را به ستوه آورده، با گذشت سال های طولانی از این معضل و با وجود اخطار و تماس های ممتد از سوی شهرداری و مسئولین با ساکنین این محل، مورد بی توجهی قرار گرفته و به اعمال خود ادامه دادند. 
 
دادستان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: با مصوبه شورای تامین با همت شهرداری، به ویژه شهردار منطقه و با دستور قضایی دادستانی  تمام منازل و اماکنی که مخروبه هستند، خاکبرداری شده و شهرداری بهسازی این محل را بر عهده گرفت. 
 
مدعی العموم استان تاکید کرد: اولویت بعدی با منازلی است که علی رغم داشتن ساکن دست به اعمال مجرمانه می زنند و محلی  برای تجمع مجرمین و معتادان شدند. 
 
کرمی متذکر شد: به آنها هشدار می دهیم محل تخلیه و به اعمال خود پایان دهند در غیر این صورت منتظر برخورد قاطع ما باشند، این طرح تدوام داشته و در مراحل بعدی به محلاتی که با چنین مشکلاتی مواجه اند خواهیم رفت.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار