مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه از اعزام حجاج کرمانشاهی از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 10 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سعید کریمی خو با اشاره به اعزام ۹۹۰ زائر به حج تمتع در سال‌جاری، اظهار کرد: این تعداد زائر در قالب هفت کاروان به حج تمتع مشرف خواهند شد و از مجموع این هفت کاروان ۲ کاروان مدینه قبل و پنج کاروان مدینه بعد هستند.

وی افزود: بر اساس آمار به دست آمده تعداد ۵۴۴ نفر از زائرین حج تمتع زن و ۴۴۶ نفر مرد بوده و کم سن ترین زائر کرمانشاه ۲۶ سال و کهنسال‌ترین زائر ۹۲ ساله است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه به پیگیری امور مربوط به حجاج تاکید و تصریح کرد: معاینات پزشکی، تزریق واکسن مننژیت و کرونا، تهیه جامه دان، برگزاری جلسات آموزشی قبل از سفر و اخذ روادید برای زائرین از جمله اقدامات انجام شده برای زائران کرمانشاهی بوده که هم اکنون درحال انجام است.

کریمی خو خاطر نشان کرد: امسال زائرین استان کرمانشاه از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در استان تهران به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی در پایان به برگزاری همایش متمرکز زائرین حج تمتع در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور مسئولین و مقامات استان و زائرین برگزار و مناسک نمادین حج در این همایش برای زائرین تشریح و آموزش داده خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار