فرمانده انتظامي شهرستان اراک از دستگيري ۳ سارق سابقه دار مسلح در عمليات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: از این سارقان ۳ قبضه سلاح جنگي و شكاري، یک دستگاه گنج یاب و دیگر اسناد و لوازم سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 14 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علیرضا معیريان" افزود: در پي وقوع يک فقره سرقت مسلحانه در يکي از شهر هاي استان مرکزی و احتمال تردد خودروی سارقان مسلح از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراك، بلافاصله طرح مهار به مرحله اجرا گذاشته و با تقویت تیم های گشت انتظامی شناسایی و دستگیری، آنان آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی اراک پس از هماهنگی با مقام قضائی و گشت زنی منظم در محورهای مواصلاتی، سرانجام موفق به شناسایی خودروي سارقان شدند.
وی با اشاره به توقیف خودروی سارقان مسلح و دستگیری آنان در یک عملیات غافلگیرانه از سوی مأموران انتظامی اراک، خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی این سارقان، یک قبضه اسلحه کمري، یک قبضه اسلحه شکاري، یک قبضه سلاح لوله بلند بادي به همراه تعدادي فشنگ جنگي و ساچمه اي و همچنين یک دستگاه گنج ياب قاچاق، مقاديري مواد مخدر از نوع شيشه، ۳ دستگاه تلفن همراه و تعداد زيادي کارت شناسايي و کارت سوخت سرقتی كشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اراک در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس در مبارزه با مخلان نظم و امنیت، افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به منظور ادامه در اختیار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار